تبلیغات
مجله اینترنتی "مترو" - مردم مطمئن باشند؛ به هواپیمای دارای نقض فنی اجازه پرواز نمی‌دهیم
مجله اینترنتی "مترو"
"فرهنگی،خبری،آموزشی،تفریحی
برای دریافت اطلاعات و خبرهای خواندنی سراسر اینترنت،از اینجا گذر کنید...
شروع ارسال مطلب:20/4/89

برای تبادل لینک با این وبلاگ کافیست من رو با نام "خط مترو" لینک کنید و سپس اطلاع بدید تا سریعا" لینکتون کنم...

برای تماس با من از طریق یاهو میتونید :
Mr.cat2020[at]yahoo.com
پی ام بدید,یا ایمیل ارسال کنید
همینطور میتونید پیام خودتون رو از طریق لینک بالا که با عنوان "تماس با ما" هست ارسال کنید،فقط اگیر پیام شما نیاز به پاسخ داشت همون جا روشی رو تعیین کنید که بتونم جواب بدم .

در صورتی که مطلبی در زمینه های مرتبط با وبلاگ دارید میتونید از طریق ایمیل ارسال کنید تا در وبلاگ منتشر کنیم .

برای اطلاع پیدا کرن از آپدیت(مطالب جدید) این وبلاگ،در خبرنامه وبلاگ با ارسال نام و ایمیل خود عضو شوید.

مردم مطمئن باشند؛ به هواپیمای دارای نقض فنی اجازه پرواز نمی‌دهیم

جمعه 8 بهمن 1389

نویسنده: Mehdi | طبقه بندی:ایران، 

رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با بیان این‌كه درخواست كرده‌ایم كه نرخ سوخت هواپیما فعلا تغییر نكند تا بتوانیم در این شرایط به فعالیت ادامه دهیم، تصریح كرد: اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، تاثیر متفاوتی بر فعالیت شركت‌های هواپیمایی داشت.

مردم مطمئن باشند؛ به هواپیمای دارای نقض فنی اجازه پرواز نمی‌دهیم

سیدعبدالرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره چگونگی فعالیت اقتصادی شركت‌های هواپیمایی پس از افزایش 30 درصدی قیمت بلیت هواپیما اظهار كرد: روند فعالیت شركت‌های هواپیمایی رو به بهبود بود و امیدوار بودیم كه شركت‌ها بتوانند بر بخشی از مشكلات اقتصادی‌شان فائق آیند.

وی با اشاره به اینكه افزایش قیمت بلیت هواپیما تقریبا از آبان ماه شروع شد، اضافه كرد: در آذر ماه اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، تاثیر متفاوتی بر فعالیت شركت‌های هواپیمایی داشت به طوری كه اكنون با چند معزل جدی روبرو هستیم.

رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با اشاره به اینكه اجرای این قانون كاهش سفرهای مردم را در پی داشت، خاطرنشان كرد: بسیاری از پروازها باطل شد و از طرف دیگر افزایش قیمت سوخت نه تنها افزایش 30 درصدی قیمت بلیت را پوشش داده بلكه از آن هم بیشتر شده است.

موسوی با تاكید بر اینكه صورت‌ حساب‌های رسمی نشان از افزایش نرخ سوخت دارد، گفت: مشكلی بین شركت‌های هواپیمایی و شركت پخش و پالایش وجود دارد چراكه آنها براساس مصوبه‌های قانونی باید با قیمت 400 تومان صورت حساب‌ را اعلام كنند این درحالی است كه شركت‌های هواپیمایی منبع درآمدی برای پرداخت‌ بهای سوخت ندارند.

به گفته‌ او 60 درصد هزینه‌های شركت‌های هواپیمایی مربوط به انرژی است.

رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با ابراز امیدواری از اینكه دولت و مجلس این مشكل را حل كنند، تصریح كرد: پس از افزایش بهای بلیت هواپیما، ارتقاء سرویس‌دهی شركت‌های هواپیمایی و كاهش تاخیرها، به شدت محسوس بود اما با تصمیم دولت برای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها شركت‌های هواپیمایی تحت فشار اقتصادی قرار گرفتند.

وی با اشاره به افزایش نرخ ارز، اظهار كرد: نمی‌توانیم به طور رسمی ارز خارج كنیم و باید از طریق صرافی‌ها اقدام كنیم.

رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با تاكید بر اینكه مشكلات اقتصادی شركت‌های هواپیمایی نمی‌تواند بر ایمنی پروازها تاثیر گذار باشد، خاطرنشان كرد: اولین حرف ایمنی و سلامت پروازها است.

موسوی با بیان اینكه ایمنی در برگیرنده فاكتورهای بسیاری است، گفت: باید بتوانیم دغدغه‌های پرسنل را برطرف كنیم.

وی با اشاره به اینكه هیچ شركتی نمی‌تواند در ایمنی قطعات هواپیما و مسائل فنی كوتاهی كند، تصریح كرد: اطمینان 100 درصدی به مردم می‌دهیم كه در حوزه تامین مسائل فنی و تكنیكی به هواپیماهای دارای نقض فنی اجازه پرواز داده نمی‌شود.

رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با بیان اینكه میزان ریسك صفر است مگر اینكه اتفاقات ناخواسته‌ای پیش بیاید، اظهار كرد: مصوباتی كه هر روز از سوی سازمان‌های هواپیمایی كشوری ابلاغ می‌شود یا برخوردها در فرودگاه‌ها بر ایمنی پرواز تاثیر بسیار جدی دارند.

وی گفت: در برخی فرودگاه‌ها، مدیران براساس سلیقه شخصی در پرواز برخی شركت‌ها تاخیر ایجاد می‌كند و در نتیجه آرامش در پرواز به هم می‌خورد.

موسوی با اشاره به اینكه سایر هزینه‌های جانبی شركت‌ها در پی اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها افزایش یافته است، گفت: هزینه شركت‌هایی كه خدمه پرواز را به فرودگاه می‌آورند نیز بالا رفته است.

رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با اشاره به افزایش قیمت خدمات كترینگ، گفت: مردم بعد از سوانح هوایی دغدغه و نگرانی پیدا می‌كنند اما دلیل سوانح را كارشناسان بررسی سانحه باید اعلام كنند.

موسوی در پایان در پاسخ به این سوال كه بلیت‌های نوروزی با قیمت‌های فعلی به فروش می رسد؟ تصریح كرد: جواب این سوال برای ما هم مشخص نیست زیرا از یك طرف با افزایش 30 درصدی قیمت بلیت، حدود 9 الی 10 دلار به هر ساعت صندلی پرواز اضافه شد و با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و افزایش قیمت سوخت به ازای هر ساعت صندلی پرواز حدود 13 دلار هزینه اضافه شد.

نظرات() 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

← درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : Mehdi

← لینکدونی

← طبقه بندی

← آرشیو

← لینکستان

← صفحات جانبی

← نظرسنجی

    نظر شما راجع به وبلاگ ؟ (از نظر محتوا،قالب،پستها و...)هر کدوم گزینه ها رو که انتخاب کردید میتونید از طریق نظرات هر مطلب بگید که چه گزینه ای رو انتخاب کردید و دلیل رو شرح بدید تا بتونم در بهبود اون بخش سعی خودم رو بکنم"مرسی :)"





تماس با ما

عضویت در خبرنامه خط مترو





Powered by WebGozar

عضویت در خبرنامه خط مترو

فروشگاه

← آخرین پستها

← نویسندگان

← ابر برچسبها

← آمار وبلاگ

  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :